Reklamační řád

Tento reklamační řád tincta-herbae upravuje podmínky a postupy pro uplatnění reklamací na zboží zakoupené v našem e-shopu. Dbáme na spokojenost našich zákazníků, a proto řešíme reklamace rychle a vstřícně.

Uplatnění reklamace

  1. Reklamaci je možné uplatnit na zboží, které vykazuje vady, jež nebyly způsobeny běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo nedodržením pokynů pro údržbu.
  2. Reklamaci lze podat písemně na naši kontaktní adresu nebo elektronicky na e-mail: tincta-herbae@centrum.cz.
  3. Reklamace musí obsahovat:
    • Jméno a příjmení zákazníka.
    • Číslo objednávky.
    • Popis vady.
    • Návrh na způsob řešení (oprava, výměna, vrácení peněz).

2. Lhůta pro uplatnění reklamace

  1. Reklamaci lze uplatnit v zákonné lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží.
  2. Vady je třeba reklamovat bez zbytečného odkladu po jejich zjištění.

3. Vyřízení reklamace

  1. O přijetí reklamace vás budeme informovat do 3 pracovních dnů od jejího obdržení.
  2. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od přijetí, pokud se s vámi nedomluvíme jinak.
  3. Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, zajišťujeme:
    • Opravu zboží.
    • Výměnu za nové zboží.
    • Vrácení peněz v plné výši, pokud oprava ani výměna nejsou možné.

4. Náklady spojené s reklamací

  1. V případě oprávněné reklamace hradíme veškeré náklady spojené s přepravou zboží zpět k zákazníkovi.
  2. Při neoprávněné reklamaci hradí zákazník náklady na vrácení zboží.

5. Výjimky z odpovědnosti

Reklamace nelze uplatnit na vady způsobené:

  • Nesprávným použitím zboží.
  • Mechanickým poškozením vzniklým po převzetí zboží.
  • Nedodržením pokynů pro údržbu.

Kontaktní údaje pro reklamace:
Adresa: Ohrada 2051, 755 01 Vsetín
Tel.: +420 732 994 552
E-mail: tincta-herbae@centrum.cz
IČO: 17556694


Tento reklamační řád je platný od 1.11.2024.
Děkujeme, že nakupujete u nás a věříme, že budete spokojeni s našimi produkty!

Javanský voskový BATIK

Kurz přírodního barvení: VLNA a rostlinná mořidla  PRAHA 3.- 4. 5. 2025